تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

چگونه تند بودن فلفل را تشخیص دهیم؟

از روی ظاهر فلفل نیز تا حدی می توانید مقدار تندی فلفل را تشخیص دهید .

دانه های فلفل تندترین قسمتهای این گیاه می باشند . ولی تمامی فلفل ها مانند هم نیستند برخی از آنان تندی دوچندان یه خرده دارا هستند و برخی از آنان آنقدر تند می باشند که بایستی با دستکش آنها را برداریم . در صورتیکه شما هم قسمتی از اشخاصی هستید که دوست دارید تشخیص دهید چه فلفلی تند می‌باشد و چه فلفلی تندی کمتری داراست می توانید از روشی که در اینجا ذکر می کنیم به کارگیری فرمائید .

تجهیزات فست فود

راهبرد
: هنگامی می خواهید فلفل بخرید در رابطه مقدار تندی آن از فروشنده سئوال نمایید و در شرای از فروشگاههای والا خرید می نمائید باید به توضیحات نوشته شده روی برچسب آن دقت فرمایید . معمولا" سپس از قیمت ، روی برچسبها اندازه تندی فلفل نوشته می شود .

به نمودار اسکوویل مراجعه فرمائید . مقیاس اسکوویل ، یک مدل شاخص اندازه گیری است که برای نشان دادن اندازه تندی فلفل به عمل می رود .

از روی ظاهر فلفل هم تا حدی می توانید مقدار تندی فلفل را تشخیص دهید . معمولا" هرچه فلفل ریزتر باشد تند تر است . نیز فلفلهای قرمز و نیز فلفلهای سبز می توانند خیلی تند باشند بدین ترتیب رنگ فلفل نمی تواند ملاک خیر برای قضاوت کردن در رابطه تندی آن باشد .

به تازگی فلفل هم دقت کنید و ملاحظه کنید فلفل رایحه داده می‌باشد یا این که جدید . در شرای فلفل چین و چروک گردیده و رنگش تیره خیس شده است حتما" بو داده است . فلفل رایحه داده معمولا" تندتر از فلفل نو می‌باشد ، بدین ترتیب در‌صورتی‌که نمی خواهید از فلفل های خیلی تند به کار گیری فرمایید بهتر می باشد از فلفل های جدید استعمال نمایید .

هشدارها
: 1 - شما می توانید تندی فلفل را با بیرون کردن دانه های داخل آن کاهش دهید .

2 - زمانی قصد دارید فلفل های تند را به دست بگیرید حتما" دستکش بپوشید و آنگاه از دست زدن به فلفل حتما" دستهایتان را بشوئید تا پوستتان تحریک نشود .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۸:۳۰ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)