تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

طرز تهیه 14 غذای حاضری و سریع برای شما در خانه


امر
پخت غذاهای حاضری اسپاگتی

امر
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
این غذای کلاسیک ایتالیایی به راحتی درست شده و اشخاص خانواده را تماما سیر می کند . می توانید از پاستای گندم و یا این که به عنوان غذای فاقد گلوتن از پاستای نشاسته به کار گیری فرمائید . پخت ورمیشل تنها 3 دقیقه طول می کشد و مدل گندم آن حدود 6 دقیقه . اسپاگتی های حرفه ای هم تنها در چند دقیقه پخته می شوند .

اسپاگتی
و پنیر
امر
پخت غذاهای حاضری و آسان که عاشقشان هستید!
پاستا و پنیر غذای موضوع علاقه بچه ها و بزرگترهاست . برای تنوع عمده می توانید از پنیر موتزارلا بجای پنیر چدار به کار گیری کنید . مقداری بروکلی هم بیشتر فرمایید تا از صیفیجات هم استعمال کرده باشید . پخت این غذا تنها 20 دقیقه به طول می انجامد .

همبرگر

فرمان
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
همگی همبرگر را دوست دارند . همبرگر را با پنیر بپوشانید و با کاهو و گوجه فرنگی پیرایش نمائید . زمان پخت یک همبرگر به طور متوسط 4 دقیقه خواهد بود می توانید در صورت لزوم 1 دقیقه دیگر نیز به آن بیش تر کنید . حواستان به مقطع باشد چون زمانی که یک همبرگر ناپخته را دوباره سرخ می نمایید همبرگر پخته خشک خواهد بود .

تاکو

امر
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
در میان نان های تاکو از مرغ، گوشت گاو و یا میگو به کارگیری فرمائید و روی آن ها را با سبزیجات و پنیر به عنوان یک وعده غذایی خوشمزه مکزیکی بپوشانید . فقط چیزی که با وجود نان ذرت مکزیکی می بایست بپزید گوشت هست که سرخ کردن آن کمتر از 10 دقیقه طول می کشد . در حالتی که از گوشت چرخ کرده به کار گیری می نمایید در حالیکه آن را سرخ می نمایید با یک کاردک آن را قطع قطع فرمائید و به نان های ذرت مکزیکی خود بمالید آن‌گاه کاهو، گوجه خارجی و پنیر بیش تر نمایید و در رخ تمایل سس بریزید .

راه اندازی فست فود

سالاد
سرآشپز
دستور
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
یه خرده گوشت سرد با پنیر یخ زده بردارید، مقداری تخم مرغ نیمرو نمائید و سالادی صحیح فرمائید که همه خانواده دوست داشته باشند . سالاد سرآشپز معمولا با ژامبون، بوقلمون، مرغ، گوشت گاو کباب گردیده یا این که هر ترکیب دیگری صحیح می شود . خیار، گوجه خارجی و کاهو هم از مواد حساس این سالاد می باشند .

استیر
فرای
امر
پخت غذاهای حاضری و آسان که عاشقشان هستید!
گوشت و صیفی جات دلخواه خود را ادغام کرده و در ماهی تابه با حرارت بالا سرخ فرمایید این عمل 3 تا 6 دقیقه اکثر طول نمی کشد .

کباب
مرغ با سیب زمینی پخته و ذرت
امر
پخت غذاهای حاضری و سهل و آسان که عاشقشان هستید!
قبلی از گریل کردن با خواباندن سینه مرغ کبابی در سس باربکیو مقداری به آن بو و طعم بدهید . با چنگال در سیب زمینی ها تعدادی رخنه‌ ساخت نمایید و آنگاه در مایکروویو قرار دهید . سینه مرغ را به چهره پروانه ای برش دهید تا سرعت سرخ شدن بالا رود . مدت پخت این طعام 20 دقیقه می باشد .

فاجیتا

دستور
پخت غذاهای حاضری و آسان که عاشقشان هستید!
به گوشت و سبزیجات خود چاشنی بزنید و غذایی درست نمائید که خانواده تان به زودی آن را فراموش نکند . بسته به نوع گوشتی که گزینش می کنید، پخت مواد نخستین شما بایستی حدود 10 دقیقه ارتفاع بکشد .

پنیر
سرخ شده
دستور
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
بچه ها شیفته ساندویچ های پنیر سرخ شده هستند . یه خرده گوجه فرنگی، قارچ، آووکادو، پنیر موتزارلا یا این که چدار طولانی تر نمائید و مقدار اندکی کره یا این که مارگرین روی نان بمالید و هر طرف را به مدت 1 دقیقه سرخ کنید .

سوپ
مرغ رشته فرنگی
دستور
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
مرغ را با مقداری حبوبات، صیفیجات و حرفه خارجی در قابلمه بیاندازید و حرارت را روی ناچیز تهیه و تنظیم فرمائید زمانی از محل کار به خانه بر می گردید طعام مهیا می‌باشد .

شیش
کباب
دستور
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
سیخ کباب را به بازه زمانی 20 دقیقه در آب بخیسانید پیشین از مهیا کردن گوشت و سبزیجات . شایسته ترین رویه کباب کردن است که 10 دقیقه بیشتر ارتفاع نمی کشد . این غذای خوشمزه با برنج بی نقص می شود .

عمده
بخوانید: یک غذای خوشمزه و فوری برای میهمانان سرزده!
فلفل
دلمه ای شکم پر
دستور
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
فلفل دلمه ای را با سبزیجات، گوشت چرخ کرده، سس گوجه فرنگی، برنج و پنیر پر فرمایید . در حالتی که می خواهید می توانید از گوجه فرنگی و پیاز خرد شده به کار گیری کنید . فلفل دلمه ای را به بازه زمانی 25 دقیقه و با حرارت 350 مرتبه فارنهایت در سس گوجه خارجی تفت دهید .

پیتزا

فرمان
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
خمیر مهیا پیتزا بخرید، سس گوجه فرنگی و روغن زیتون اضافه نمایید . اجازه دهید بچه ها منتخب از عمل را به عهده بگیرند . بسته به جور خمیر پخت پیتزا با حرارت 350 جایگاه فارنهایت 15 الی 20 دقیقه ارتفاع می کشد .

املت
و میوه
دستور
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
ناشتایی برای شام! هر کس می تواند تعیین کند که در املت خویش چه بریزد البته یک وعده غذایی برای تمام اشخاص خانواده تهی دست تمرین و تکرار می باشد پس ناامید نشوید . با سرخ کردن صیفی جات و گوشت استارت کنید، در رخ لزوم روغن بیشتری بیش تر نمایید و در تخم مرغ هم زده خود بریزید . هنگامی که تراز تخم مرغ استارت به حباب زدن و خشک شدن کرد آن را بر گردانید . چندین دقیقه آن طرف را نیز سرخ نمائید . پنیر بیشتر کرده و نیز بزنید .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۴:۰۰ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)