تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

سالاد ماکارونی کلاسیک با سبزیجات رنگارنگ و سس رژیمی

سالاد پاستا یکی از سالادهای موضوع علاقه و دوستداشتنی بیشتر افراد به خصوص خردسال ها می باشد . ماکارونی به تنهایی یک ظواهر ساده و عادی دارااست البته زمانی با صیفی جات رنگی ترکیب می‌گردد یک سالاد زیبای خوش رنگ و ظواهر را به ما می دهد که هر کسی دوست دارد آن را میل نماید . شما می توانید در سالاد ماکارونی‌تان هر چه می خواهید بریزید البته مدام یک اساس نیز برای کار وجود دارااست . ما معمولا تعدادی دسته صیفیجات رنگی مواد پروتئینی و سس را به پاستا طولانی تر می کنیم تا سالاد ماکارونی درست شود .

راه اندازی فست فود

برای صیفیجات دست شما باز است و می‌توانید هر چه میخواهید در آن بریزید اما باید طوری باشند که رنگ آنها بر دیگری غلبه نکند مثلا چیزی نظیر لبو را باید به طور کامل آبگیری کرد و در آخر به سایر مواد افزود و یا کلم بنفش که گشوده هم به مواد رنگ میدهد .

برای ارتقاء غنای پروتئینی سالاد معمولا میتوانید از کنسرو ماهی یا این که ماهی تن بخارپز خانگی، مرغ پخته و تخم مرغ به کار گیری نمایید . از آنجایی که ما به دنبال سرعت در عمل برای درست کردن این سالاد بودیم از تخم مرغ آب پز به جای گوشتهای سفید به کارگیری کردیم .

عملکرد فرمائید خرد کردن قطعات سبزیجات به گونه‌ای باشد که تمامی مواد تاثیر یکسانی بر سالاد داشته باشند برای مثال هویج را درشت رنده فرمائید و سایر مواد را به چهره نگینی خرد کنید اما شما می‌توانید به این سالاد خیار چمبر هم طولانی تر نمایید که در این فیس درصورتی که نگینی یا این که حلقه‌ای باشد در هر دو چهره خوب میباشد .

سالاد
اسپاگتی چه گونه درست می‌شود؟ درست کردن این سالاد ماکارونی از کلیه راحت‌تر می‌باشد و جالبتر این میباشد که شما میتوانید جور خودتان را داشته باشید . اینجانب آن را سالمتر و رژیمی درست کردم یعنی نیمی سس مایونز و نیمی ماست یونانی به تیتر سس سالاد به کار گیری کردم .

شما می توانید از سبزیجات ترشی نیز به کار گیری نمایید مثل خیارشور و یا کلم شادی همچنین یکی از مورد ها موضوع علاقه من به کارگیری از ترشی گردید است که میتوانید قطعات آن را ریز کرده و در سالاد بریزید .

سالاد
پاستا شایسته ترین سالاد پاستاسالاد ماکارونی کلاسیک اینجانب شرط می‌بندم اکثر وقت ها شما پس از خواندن این فرمان اقدام به تنظیم آن خواهید کرد زیرا این دستور العمل خیلی ساده می‌باشد و مضاعف متنوع و با گزینه‌‌های انتخابی دوچندان قادر است سالاد دلخواه شما را با هر ترکیبی از مزه و رنگ که بخواهید به شما بدهد . بخصوص که در این روزهای گرم غذاهای سرد مانند سالاد ماکارونی اکثر باب طبع خواهد بود .

سالاد
ماکارونی کلاسیک مواد
لازم ۲۵۰
گرم پاستا خشک شکل دار
۱/۲
واحداندازه گیری سس مایونز (اگر رژیمی باشد خوب تر است)
۱/۲
واحداندازه گیری ماست یونانی ناچیز چرب یا سوای چربی
۱
و ۱/۲ قاشق غذاخوری سرکه سفید
۲
قاشق چایخوری سس خردل
۲
قاشق چایخوری عسل
نمک
و فلفل سیاه جدید آسیاب شده
۲
عدد تخم مرغ آب پز بخار پز یا عالی پخته شده، پوست کنده و نگینی شده
۱
واحد اندازه گیری فلفل دلمه‌ای قرمز‌رنگ خرد شده
۱
پیمانه هویچ درشت رنده شده
۳/۴
پیمانه کرفس خرد شده
۱/۴
واحد اندازه گیری پیاز قرمز رنگ نگینی شده
۱
قاشق غذاخوری جعفری نو ریز شده
شیوه
تهیه سالاد ماکارونی اسپاگتی را در آب نمک با دقت به امر نوشته گردیده روی پاکت بپزید (من ۱/۲ قاشق چایخوری نمک به آب بیشتر کردم) .
ماکارونی را آب کشی کرده مقداری آب سرد بریزید تا خنک شود . اجازه دهید آب آن بی نقص خالی شود .
در یک کاسه مخلوط متوسط مایونز، ماست یونانی، سرکه، خردل، عسل را ادغام کرده و برای طعم دار کردن نمک و فلفل نو آسیاب گردیده را به آن بیش تر کنید (در مقدمه ۱/۲ قاشق چایخوری نمک و ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل بریزید آن گاه آن گاه از این که مواد را به اسپاگتی بیشتر کردید نمک بیشتری به آن طولانی تر کنید) .
ماکارونی به طور کامل آب گرفته را در یک کاسه والا همراه با تخم مرغ، فلفل دلمه‌ای قرمز، هویج، کرفس و پیاز بیشتر فرمائید (اگر میخواهید سالاد شما رنگ بیشتری داشته باشد می توانید یه خرده از سبزیجات را کنار بگذارید و در پایان روی سالاد بریزید) .سالاد
ماکارونی سس سالاد را روی مواد توی کاسه بریزید، جعفری را اضافه فرمائید و ترکیب را بهم بزنید تا به فیس یکسان روی تمامی مواد را سس بپوشاند . آن را سرو کنید یا در فریزر به برهه زمانی ۱ روز نگه دارید .سالاد
اسپاگتی کلاسیک


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۸:۴۴ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)