تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

مهاجرت از روش خوداشتغالی کبک کاناد

مهاجرت
از روش خوداشتغالی کبک کانادا برنامه ی خود اشتغالی کبک، به افرادی که وضعیت و مهارت های اضطراری را داشته باشند مجال دریافت اقامت دائمی سرزمین کانادا را می‌دهد . فرد درخواست کننده می تواند به طور جداگانه به تجارت شخصی خود بپردازد یا این که با به کار گیری از توان هایش به خوداشتغالی بپردازد .

مهاجرت به کانادا
در رابطه ی برنامه ی خود اشتغالی کبک: کبک، از اتباع خارجی ای که علاقمند به خویش اشتغالی در کبک را داشته باشند استقبال می کند .
علاوه بر داشتن دستکم شرایط لازم، دولت کبک اعلام کرده میباشد که اشخاص خویش اشتغال می بایست وضعیت پایین را هم بپذیرند: راه اجرای کارشان را گزینش و اعلام کنند .

کارشان
را سازمان دهی نمایند تجهیزات
و امکانات واجب را تنظیم نمایند وظایف
خود را خودشان به انجام برسانند و فیض
ها و ضررهای ناشی از فعالیت را بپذیرند دست‌کم
حالت لازم:
مرحله
تحصیلات: دست کم بایستی دیپلم دبیرستان دریافت کرده باشید سوابق
کاری رسمی و تخصصی و یا سابقه خود اشتغالی: می بایست دست‌کم دو سال در موضوع ای که میخواهید در کبک با آن عمل کنید، سوابق داشته باشید بضاعت و توان
مالی: مدارکی که نشانگر بضاعت و توان مالی شما باشد ارائه نمایید اکانت بانکی اساس : برای اینکه درخواست سفر شما آنالیز شود بایستی ابتدا یک حساب بانکی در یک عدد از بانک ها و یا این که شرکت ها مالی واعتباری این منطقه تولید کنید و مبلغ پایه ی 50000 دلار یا این که بخش اعظم به آن واریز نمائید . در حالتی که قصد دارید بیرون از مونترئال سرگرم به کار گردید حداقل پولی که می بایست به حساب واریز نمایید 25000 دلار خواهد بود .
دستکم
بها کانال ای : 100000 دلار آمریکا وزارت هجرت کبک اعلام نموده میباشد که افراد علاقمند به خود اشتغالی در این منطقه می بایست دست کم 18 سال تمام داشته باشند و قصد داشته باشد در کبک به طور مستمر معاش کند .
همگی متقاضیان بایست در آزمون انتخابی اقتصاد کبک، نمره قبولی کسب کنند .
در سطح درخواست ممکن هست لازم باشد که درخواست کننده در گفتمان ای شرکت کند .
هجرت
به کانادا از نحوه ازدواج شهروندان کانادایی و دارندگان اقامت دایم ممکن میباشد با یک فرد از مملکت دیگر وصلت کنند، در وصلت های عرفی شریک معاش زناشویی از یک سرزمین دیگر برای مسافرت به کانادا حمایت می گردد . با حمایت مالی، متقاضی می تواند اقامت دایم کانادا را اخذ نماید .
ضامن باید قراردادی را با دولت کانادا برای حمایت مالی متقاضی برای 3 سال گذشته از تبدیل شدن به یک مقیم دایم کانادا امضا کند .
برای یک شخص فرنگی وصلت با با یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم تنها برای ورود به کانادا یک جرم است . CIC در اکنون کار برای خودداری از این وصلت های خطا میباشد .
در اکثری از موارد، دلالان مالی برای درخواست کنندگان فرنگی “ازدواج مصلحتی” را شیوه اندازی می نمایند . این ازدواج یک رابطه ازدواج و یا عرفی میباشد که صرفا به انگیزه کسب اقامت میباشد که اجازه همسر یا این که سهم دار زندگی برای مهاجرت به کانادا را در قبال کمی پول دریافت نمایند .
افسران CIC فراگیری دیده اند تا برنامه های کاربردی مسافرت حقیقی را تشخیص دهند . آن‌ها می دانند که چه‌طور یک تزویج اشتباه را تشخیص دهند .
آنان از بسیاری جهات به نقطه تقلب تزویج پی میبرند، از جمله:
آنالیز
کردن سند بازدیدکننده
به خانه های مردم رای زنی
با هر دو طرف این مورد و متقاضیان شهروندان کانادایی یا این که مقیم دایم که در یک وصلت مصلحتی به عارضه ها مهاجرت با یک مجرم شرکت کنند نیز یک جرم را مرتکب شده اند .

مهاجرت
به کانادا از طریق پناهندگی هر ساله پناهندگان فراوانی از سراسر عالم آمده خواستار پناهندگی در کانادا می باشند . تعداد مردم ورودی از سال به سال آن گاه متفاوت میباشد . در سال 2014، بیش از 13500 نفر به کانادا آمده و درخواست پناهندگی کرده اند .
برنامه پناهنده شدن برای حفاظت مردمان پناهنده به کانادا در برابر هراس مواجهه از آزار و اذیت و یا در معرض خطر شکنجه یا مجازات بی رحمانه و غیر معمول در کشورهای خود عمل می کند .
هر شخصی واجد شرایط پناهندگی نمی باشد . برای مثال، اشخاص با جرائم جنایی دور از شوخی و کسانی که تقاضای پناهندگی قبلی آنها بوسیله کانادا تکذیب و رد شده میباشد واجد حالت نیستند .

شایان ذکر می‌باشد با توجه به وجود رویکرد های قانونی سفر به این سرزمین از نحوه پناهندگی به هیچ تیتر مبادرت نفرمایید .
در نهایت موسسه برگزیده اصطهباناتی از بهترین شرکت ها حقوقی کشور مهیا پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به قبول و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر مقررات تازه سفر و وضعیت دریافت اقامت می توانید و همینطور کسب داده ها بخش اعظم در مسئله حالت دریافت ملیت و طرز سفر از خط مش های دیگر مثل تصویب شرکت و سرمایه گذاری، سفر تحصیلی و اقامت آنگاه از علم آموزی می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمائید و به وسیله مشاوره کارشناسان دستمزد بین الملل و نماینده قانونی مسافرت با این مسائل آشنا شوید .

 


برچسب: مهاجرت به کانادا، مهاجرت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۷:۳۹ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)