تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

آن چه باید در مورد مک دونالد بدانید

کمتر کسی پیدا می شود که فست فود دوست نداشته باشد، طعم بینظیر و خوشمزه فست فودها سبب ساز گردیده که علی رغم تمامی ضررهایی که دارد گشوده هم از محبوب ترین غذاهای جهان باشد . زمانی کلام از فست فود و همبرگر به در میان می آید خاطره بلندمرتبه ترین مغازه های زنجیره ای دنیا، مک دونالد می افتیم . روز جاری در این پست می خواهیم از حقیقت هایی جالب درباره رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد سخن کنیم، الی گشت را ملازمت کنید .

راه اندازی فست فود

رستوران‌های
زنجیره‌ای مک دونالد مطالب
مرتبط: پیتزا
خوری در ایتالیا
تناول کردن
این ۳ طعام را قبلی از سفر فراموش کنید! مک دونالد رستوران زنجیره ای فست فود و همبرگر آمریکایی می باشد . برادران ریچارد و موریس مک دونالد در سال ۱۹۴۰ این رستوران را در کالیفرنیا افتتاح کردند . در ابتدا در این رستوران تنها غذاهای کبابی و همبرگر درست می شد، برادران مک دونالد بعد از مدتی عمل کردن دراین رستوران به این نتیجه رسیدند که بیشتر درآمدشان از همبرگر می باشد . در ارتفاع سالیان این فروشگاه در نقاط گوناگون جهان شعبه زد و ساندویچ های خوشمزه و جدید را کردار کرد . مک دونالد در سال ۲۰۱۱ با سهامی به قیمت ۳۵,۵۹۳ میلیون دلار و ۶% پرورش نسبت به سال ۲۰۱۰ به ششمین برند تجاری برتر در جهان شد .

شعبه
های گوناگون مک دونالد روز جاری مک دونالد یک عدد از والا ترین رستوران های زنجیره ای جهان است و با بیش از ۳۵۰۰۰ شعبه در ۱۲۰ میهن گوناگون هر روز ۶۸ میلیون نفر مشتری داراست . مک دونالد در ابتدا فقط همبرگر، چیزبرگر، سیب زمنی سرخ کرده، انواع مرغ ها و … را می فروخت ولی با تغییر تحول ذائقه مشتریان به منوی خود انواع سالادها، ماهی ها، میوه ها، ساندویچ های لقمه ای و … را نیز اضافه کرد .

لوگوی این رستوران در سال ۱۹۶۱ ثبت شد، این لوگوی تجاری به شکل قوس های طلایی و به نوعی سمبل حرف ام بود . کارشناسان معتقدد صورت مختص و مخلوط رنگ های زردرنگ و قرمز‌رنگ در لوگوی این کمپانی یک عدد از عوارض جذب کودکن به این رستوران های مک دونالد می‌باشد . اولی رستوران زنجیره ای برادران مک دونالد در سال ۱۹۵۵ به کمک فردی به اسم ری کراک (Ray Kroc) افتتاح شد و ین نقطه شروعی بر افزایش شعبه های گوناگون این کمپانی در سراسر جهان بود .

تبارک
ترین فست فود دنیا این شرکت در نقاط متفاوت عالم ۱٫۵ میلیون کارمند دارد و با تبلیغات زیاد مدام کارایی می کند که مرتبه اول خویش در مواد غذایی را حفظ کند . مک دونالد همیشه برای ارتقاء مشتریان خویش ایده های خلاقانه و جالبی داشته هست به عنوان مثال در کنار رستوران های خود فضای بازی برای خردسال ها در نظر گرفته و دکور خود را مرتب تغییر تحول می دهد . به هر کدام از شهرهای دارای اسم و رسم عالم که سفر نمایید می توانید شعبه های مختلفی از این رستوران را پیدا نمائید و خودتان را به ناهار و شامی خوشمزه دعوت کنید، دکوراسیون بشاش و هیجان انگیز این رستوران ها مزه غذاهایش را برایتان لذت بخش تر می نماید .

فست
فود مک دونالد با وجود همگی پیروزی هایی که این کمپانی بدست آورده اما پس از آوازه فراوانی که در جهان پیدا کرد انتقادهای متعددی به آن وارد شد . یکی از این انتقادها مربوط به چاق کننده بودن غذاهای عرضه شده این رستوران است، منتقدان معتقدند که این شرکت یک عدد از عوارض شیوع چاقی در جهان هست .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۸:۱۲ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)