تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

بخش اول‌ بر مواجه با موقعیت‌های اجتماعی

بخش اول‌ بر مواجه با موقعیت‌های اجتماعی تمرکز داراست .

اکثر دقت در بخش دوم به‌ جزوات آموزشی و احتیاجات رفاهی است . این بخش به نوشته یا متن‌هایی اختصاص داده گردیده که انگلیسی پیچیده‌تری در آن‌ها استفاده به‌کار گرفته‌شده میباشد .

متن‌ تقریبا بلندتری در بخش سوم در انتظار داوطلبان خواهد بود که از شیوه آن توانایی خواندن نثر‌های بلند در شرکت‌کنندگان معقول میگردد . در این بخش بیشتر خواندن نثر‌های پیچیده مد حیث می باشد تا فهم ‌مطالب استدلالی .

مهاجرت به کانادا

General
Training Writing
برای این بخش از آزمون یک‌ ساعت مدت در لحاظ گرفته شده میباشد . در ارتفاع این بازه به داوطلب دو قضیه برای نوشتن داده خواهد شد . پیشنهاد میگردد که شرکت‌کنندگان در آزمون بیست‌دقیقه نخستین را به تالیف سوال نخستین اختصاص دهند و چهل دقیقه باقیمانده را صرف جواب به سوال دوم کنند .

جواب به سوال اول لازم می‌باشد حد‌اقل در ۱۵۰ کلمه و واژه متن شود . دست کم تعداد کلمه ها برای مسئله دوم ۲۵۰ واژه می باشد .

به پاسخ‌هایی که کمتر از این‌ مقدار واژه و کلمه داشته‌ باشند نمره کامل داده نخواهد شد .

مطلب
پیشنهادی: فهرست موسسه ها دارای مجوز اعزام دانشجو در مسئله اولیه از داوطلب منظور خواهد شد تا نامه‌ای به مخاطبی فرضی نوشته و در نامه‌اش مسئله‌ای را توضیح داده یا این که مشکلی را شرح دهد .

قضیه دوم در قالب یک سوال از داوطلب خواهد خواست تا عقیده موافق یا مخالف خود را نسبت به یک مورد بیان کند .

آزمون
آکادمیک
Academic
Reading
برای جواب دادن به چهل سوال این بخش به داوطلبان سی‌دقیقه مجال داده می شود . سوال ها و متن ها در سه بخش می باشد .

متون به‌کار گرفته‌شده در دفتر‌چه‌ سوال های از مجله‌ها، جزوات و کتاب‌ها و روزنامه‌ها انتخاب شده‌اند و مخاطب همگی آن‌ها خواننده غیر متخصص می باشد .

دستکم یکی از این سه بخش مشتمل بر یک متن استدلالی دقیق است و یک بخش نیز به محتوای غیر نوشتاری و همپا با نمودار یا این که صورت اختصاص دارااست .

در صورتی که نوشته دربردارنده لغت ها تخصصی و فنی باشد، واژه‌نامه‌ای کوتاه نیز همراه نوشته خواهد آمد .

برای بازدهی بخش اعظم در این بخش سفارش می شود برای پاسخگویی به سوالات هر متن، آغاز دوران حداکثر ۵ دقیقه را به مطالعه سطحی متن بپردازید .

در این مرحله به جزئیات اعتنا نکنید، ولی سعی فرمایید زمینه کلیدی هر جمله را دریابید .

به این ترتیب هنگام پاسخگویی به سوال های می دانید جواب سوال شاید در کدام گزاره میباشد .

همینطور توجه داشته باشید که ترتیب سوال ها همان ترتیبی است که مطالب در متن آمده می باشد . یعنی به عنوان مثال جواب سوال ۴ را قبلی از پاسخ سوال ۵ در متن خواهید یافت .

در بخش reading سرعت فعالیت نقش مضاعف مهمی داراست و صرفا راه برای بالا بردن سرعت تمرین است .

توصیه می شود دست کم ۱ ماه گذشته از آزمون reading های امتحان هایIELTS را با برهه زمانی بندی امتحان حقیقی وواقعی تمرین فرمایید .

Academic
Writing
برای این بخش از امتحان یک‌ساعت مدت در نظر گرفته گردیده است . در ارتفاع این بازه زمانی به داوطلبان دو موضوع برای تالیف داده خواهد شد .

سفارش می شود که شرکت‌کنندگان در آزمون بیست‌دقیقه اولیه را به نوشتن سوال اول اختصاص داده و چهل دقیقه مانده را صرف جواب به سوال دوم کنند .

پاسخ به سوال نخستین ضروری میباشد حد‌اقل در ۱۵۰ کلمه نوشته شود . دست‌کم تعداد کلمه ها برای مسئله دوم ۲۵۰ واژه می‌باشد .

به پاسخ‌هایی که کمتر از این‌ میزان کلمه و واژه داشته‌ باشند نمره بدون نقص داده نخواهد شد .

در موضوع اولیه به داوطلب یک جدول یا این که نمودار داده گردیده و از او خواسته خواهد شد تا داده ها نمایش‌داده شده در جدول را با جمله ها خویش توضیح دهد .

مقاله
پیشنهادی: همایش تحصیل در استرالیا مورد دوم در قالب یک سوال از داوطلب خواهد خواست تا حیث یا عقیده موافق یا مخالف خویش را نسبت به یک مورد ابلاغ کند .

بخش
Listening
بخش Listening خویش از ۴ section تشکیل می‌شود . در هر یک از sectionها حدود ۱۰ سوال وجود داراست و بازه زمانی کل Listening حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است .

در حین پخش مکالمات و متون، هیچ فرصتی برای قرائت سوال ندارید . ولی پیشین از مقدمه هر section برای بازه زمانی مدت کوتاهی گوینده توضیحاتی ارائه میدهد که سفارش می شود با این توضیحات آشنا باشید و در این زمان به قرائت سوالها بپردازید .

به هر سوالی که قبلی از ابتدا متن بدون نقص خوانده باشید به احتمال مضاعف پاسخ درست خواهید بخشید . به این ترتیب خواندن سوال ها دوچندان با اهمیت هست .

در هنگام قرائت سوال های مسلما به دور لغت ها حساس آن سوال خط بکشید تا هنگام پخش مکالمه به محض شنیدن کلمات مهم اماده شنیدن پاسخ باشید .

به دلیل این که جواب به سوال در حین شنیدن ممکن می باشد منجر شود گزیده از متن را گوش نکنید، جواب را به خلاصه ترین و بی آلایش ترین صورت ممکن بنویسید .
(مثلا در حالتی که پاسخ today morning بوده هست و برایتان تالیف پارسی بی آلایش تر میباشد به فارسی بنویسید امروز صبح
بخش
Speaking
مصاحبه داوطلبان در میان ۱۱ تا ۱۴ دقیقه به‌طول خواهد انجامید . در ارتفاع این بازه داوطلب به سوالهای مطرح شده از سوی مصاحبه‌گر جواب خواهد بخشید . این رای زنی بر روی نوار ضبط میشود .

در بخش نخستین مصاحبه، داوطلب به‌ سوال ها عمومی و شخصی در مورد محل‌زندگی‌، حالت خانوادگی، شغلی و همچنین علایقش جواب خواهد داد .

در بخش دوم به داوطلب موضوعی، که بر روی یک کارت نوشته شده‌است، داده میگردد و از او مراد خواهد شد تا به مدت دو دقیقه در مورد آن قضیه صحبت کرده و حیث و عقیده خویش را اظهار کند .

در بخش سوم داوطلب به بحثی چهار تا پنج‌دقیقه‌ای با مصاحبه‌گر وارد خواهد شد که محور آن به‌نوعی به مسئله قضیه مشاجره در کارت مربوط است .

کدامیک
آسانتر می باشد؟ آکادمیک یا این که جنرال؟
بطور انقطاع و ثابت نمی توانایی گفت کدام سهل و آسان خیس می باشد .

درصورتی که
تعیین با شماست که هر کدام را که مایلید گزینش کنید ، مقدمه بایستی هدف ها آینده خود را حیث فرمائید و سپس این قضیه را در نظر بگیرید:
متون تلاوت و نوشتن امتحان جنرال دوچندان متنوع و جامع می‌باشد و از مجله و رادیو و تلوزیون و وب انتخاب می‌گردد . اما در آزمون آکادمیک ، این متن‌ها اختصاصا در مورد های دانشگاهی و علمی می باشد یعنی در عین حالا که نقص‌ است اما خیلی محدود تر میباشد .

همانطور که می دانید آزمون آیلتس دارنده ۴ بخش “خواندن ، نوشتار ، شنیدار ، و گفتار” می باشد .

هم اکنون با اعتنا به نیازی که دارید برای سفر به کانادا در یکی از امتحان های آیلتس شرکت فرمائید .


برچسب: مهاجرت به کانادا، مهاجرت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۸:۵۷ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)