تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

تغییرات حیاتی برنامه های نامزدی استانی

تغییرات
حیاتی برنامه های نامزدی استانی در سال ۲۰۱۸ و تاثیرات آن در سال جدید برنامه نامزدی استانی کانادادر سال ۲۰۱۸ دستخوش تغییرات اصلی گردید که آثار آن در سال جاری احساس خواهد شد . سه استان آلبرتا، مانیتوبا و نوا اسکوشیا از گونه استانهایی بودند که در سال ۲۰۱۸ روشی مرتبط با سیستم ورود پیشتاز (‌اکسپرس اینتری) دولت فدرال را خط مش اندازی نمودند .

مهاجرت به کانادا

برنامه نامزدی استانی کانادا همچنان به عنوان ستاره در حالا رویش برنامه های مهاجرت اقتصادی کانادا در سال ۲۰۱۸در خشید و انتظار می رود که در ماه های آینده نیز نقش برجسته تری در تعیین متقاضیان سفر کانادا را داشته باشد .

برنامه نامزدی استانی (PNP)، اذن می دهد تا استانهای کانادایی نسبت به ارایه سند نامزدی استانی به یک سری از مهاجران کانادا جهت اقامت دائمی مبادرت کنند . گوشه ای از این برنامه به یک استان اذن می دهد تا متقاضیانی که در مخزن رقابتی ورود پیشتاز (اکسپرس اینتری) دولت فدرال تصویب گردیده اند، را گزینش نموده و برای آن ها سند نامزدی استانی صادر کند .

متقاضی کاندید اکسپرساینتری که به وسیله یک استان کانادایی نامزد شده است، ۶۰۰ امتیاز دیگر را به تیتر نمره سکو بندی خود اخذ می کند، که تاثیر عمده ای در انتخاب شدن از مخزن خواهد داشت .

۹ استان کانادایی و دو حیطه که در PNP کمپانی می کنند، در سال ۲۰۱۸ جمعاً ۳۴،۷۰۰ گواهی نامزدی صادر نمودند که این مقدار به نسبت سال ۲۰۱۷، رو به بالا متساوی ۱،۳۰۰ تقاضانامه داشته می باشد . این مقدار توقع می رود تا در سال جاری مجدد ارتقاء یابد، البته این تعداد هنوز به طور رسمی منتشر نشده هست . پیش بینی میشود که این رقم در سال روان میلادی به ۶۱،۰۰۰ تقاضانامه افزایش می بایست .

سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، در گزارش پایان سال (۲۰۱۸) خود به مجلس کانادا اشاره کرد که قبول مهاجر از شیوه استانی (PNP ) از مدت ایجاد آن در سال ۱۹۹۶، وقتی که فقط ۲۳۳ نفر از طریق این برنامه پذیرفته گردیده است، “به طور چشمگیری” ارتقاء یافته می‌باشد .

نامزدی
استانی انتاریو انتاریو، پرجمعیت ترین استان کانادا، بزرگترین میزان سند نامزدی را در سال ۲۰۱۸ با ۶،۶۰۰ نامزد تجربه کرد این اندازه تا نقطه پایان سال به ۶،۸۵۰ گواهی نامزدی ارتقاء یافت .

سال نو می تواند برای شیوه نامزدی استان انتاریو OINP چه بسا بزرگتر باشد، این استان از دولت فدرال تقاضا کرده که این رقم را به ۷،۶۰۰ نامزد ارتقاء دهد . انتاریو مجموعا ۶،۹۷۸ دعوتنامه در سال ۲۰۱۸ صادر کرد تا نامزدهای اکسپرس اینتری را از روش سه جریان اکسپرس اینتری استان – شیوه حق تقدم سرمایه انسانی، شیوه نیروی فعالیت ماهر فرانسوی گویش و شیوه متخصص ها فنی و رشته ای- انتخاب نماید .

استان انتاریو موقعیت تحصیلی و کاری درخواست کنندگان اقامت دایم که در درون مخزن رقابتی دولت فدرال ثبت گردیده اند را نظارت نموده و برای متقاضیانی که شرایط آنان مطابق با شرایط یکی از راه های ذکر شده در بالا داشته باشند گزینش نموده و دعوت به مبادرت برای آن ها صادر می نماید .

در سال ۲۰۱۸، استان انتاریو تعداد ۳،۷۱۹ دعوتنامه برای رویه حق تقدم های سرمایه انسانی صادر کرد . ۱،۶۳۳ دعوتنامه برای درخواست کنندگان نیروی عمل ماهر فرانسوی لهجه و ۱،۶۲۶ دعوتنامه نیزبرای درخواست کنندگان فنی و حرفه ای صادر شد .

تغییر
دستکم امتیاز CRS
تغییر اکثر ای که راه و روش اولویت های سرمایه انسانی جریان دارااست که شاید در ماه های آینده سعی آن را تحت تاثیر قرار می دهد . تصمیم سازمان سفر استان انتاریو( OINP) برای تجدیدنظر در مورد نیاز کاندیداهای اکسپرس اینتری به داشتن دستکم نمره مرتبه بندی ۴۰۰ بود . از این پس اداره مهاجرت استان انتاریو اعلام نموده که دست کم امتیاز در دوره های آینده، بوسیله مدیریت برنامه و بر مبنا نیاز بازار کار و اولویت های توسعه و گسترش اقتصادی استان انتخاب خواهد شد .

این تغییر‌و تحول در پایانی سه دوره دعوت در سال ۲۰۱۸ از طرز جریان اولویت سرمایه انسانی منعکس شده بود که نشان می دهد که دستکم CRS به ۳۵۰ نفر برای کاندیداهای دارنده پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در استان کاهش پیدا کرد . اداره هجرت استان اعلام نموده که کاندیداهایی که پیشنهاد شغلی یا این که تجربه کاری در مشاغل یا بخش های خاصی دارند، ممکن هست حق تقدم بندی شوند، این در حالی است که داشتن پیشنهاد شغلی لازمه واجد شرایط بودن برای مبادرت نمی باشد .

جریانهای
جدید اکسپرس اینتری در مانیتوبا، آلبرتا و آهنگ اسکوشیا یکی دیگر از مهمترین پیشرفت های برنامه هجرت نامزدی استانی (PNP) در سال ۲۰۱۸ که در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد، معرفی جریان های دارای ربط با اکسپرس اینتری در استان های مانیتوبا، آلبرتا و آهنگ اسکوشیا بود .

هر دو استان مانیتوبا و آلبرتا جریانهای مربوط به ورودی اکسپرس خویش را به تیتر منتخب از بازسازی کلی برنامه های نامزدی آنها در سال گذشته معرفی کردند .

نامزدی
استانی مانیتوبا همانند سیستم اکسپرس اینتری، جریان اکسپرس اینتری مانیتوبا هم از سیستم ابراز عشق و علاقه (EOI) استفاده می کند . کاندیداهای اکسپرس اینتری که می خواهند ذیل این جریان در حیث گرفته شوند، آغاز می بایست یک ابراز عشق ( EOI) جداگانه با برنامه نامزد استان مانیتوبا (Manitoba) ثبت کنند .

پروفایل های نامزدهای واجد شرایط براساس نمرات ارائه گردیده برای تحصیل، تجربه کاری، مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه، رابطه با مانیتوبا و بقیه عامل ها رتبه بندی می شود و یک سری از نامزدانی که بالاترین رتبه را به خویش اختصاص داده اند دعوت خواهند شد تا برای نامزدی استان اقدام نمایند .

استان مانیتوبا در طی ۶ ماه نخستین سال ۲۰۱۸ ، ۱،۱۵۵ درخواست کننده اکسپرس اینتری را برای اقدام به نامزدی این استان دعوت نمود .

نامزدی
استانی آلبرتا جریان اکسپرس اینتری استان آلبرتا در ماه ژوئن فعال شوید و اولین قرع کشی در مورخ ۶ ژوئیه چهره گرفت .

جریان اکسپرس اینتری اجازه می دهد تا سازمان مهاجرت این استان به جستجو در مخزن اکسپرس اینتری دولت فدرال پرداخته و برای کاندیدان واجد شرایط با امتیاز CRS حداقل ۳۰۰ که درگیر به عمل درمشاغل حامی هدف ها توسعه و گسترش اقتصادی آلبرتا، دعوت به مبادرت صادر نماید .

نامزدهای دارنده سفارش شغلی و / یا این که تجربه کاری در آلبرتا، یا نامزدهای دارنده مدرک از یک موسسه فراگیری عالی کانادایی و یا نامزدهایی که فامیل درجه اول (پدر و مادر، فرزند یا خواهر و برادر) مقیم آلبرتادارند، دراولویت قرار دارند .

جریان اکسپرس اینتری آلبرتا در سال ۲۰۱۸ جمعا ۵۹۶ دعوت به اقدام برای متقاضی ها موجود در مخزن رقابتی اکسپرس اینتری دولت فدرال صادر نمود .

نامزدی
استانی ترانه اسکوشیا سومی جریان نامزدی استانی (PNP) دارای ربط با اکسپرس اینتری که در سال ۲۰۱۸ ساخت شد، جریان نیروی مورد نیاز بازار فعالیت استان آوا اسکوشیا بود، که این استان در ماه اوت آن را معرفی کرد .

این جریان به برنامه نامزدی آوا اسکوشیا (NSNP) اذن می دهد تا برای کاندیداهایی که تجربه کاری در فن هایی که با فقدان نیروی فعالیت در استان مواجه هستند، دعوت به اقدام صادر نماید .

در طی تنها قرعه کشی که از طریق جریان حق تقدم های بازار عمل در سال ۲۰۱۸ انجام شد، ۳۱۴ دعوت نامه برای کاندیداهای اکسپرس اینتری با تجربه کار به تیتر مربیان و دستیاران مدت ابتدایی- کودکی صادر شوید .

سازمان سفر استان نوااسکوشیا (NSNP) اعلام نموده که شغل هایی که از نحوه جریان بازار فعالیت انگیزه قرار می گیرند، به ادله نیاز بازار عمل تغییر می کنند .

نامزدی
استانی ساسکاچوان استان ساسکاچوان در ماه ژوئیه، روش دوست داستنی نیروی عمل فرنگی را به سیستم ابراز عشق (EOI) تغییر داد . و قرعه کشی این استان به فیس ماهیانه چهره می گیرد .

در بین ۲۱ اوت و ۶ دسامبر ۲۰۱۸، ساسکاچوان ۱،۷۶۳ دعوت به مبادرت برای کاندیداهای اکسپرس اینتری و۲،۳۱۷ دعوت نامه نیز برای درخواست کنندگان راه و روش شغل ها مورد نیاز صادر کرد .

مثل سایر سیستم های ابراز علاقه (EOI)، این سیستم تیم ای از کاندیداها را برای هر دو دسته ایجاد می نماید و کاندیداها بر شالوده معیارهای سرمایه انسانی شامل آموزش، تجربه کار و مهارت در زبان انگلیسی یا این که فرانسوی ، سکو بندی می شوند .

اصلاح
برنامه نامزدی استان پرنس ادوارد جزیره پرنس ادوارد (PEI) نیز، سیستم ابراز علاقه خود(EOI) خود را در سال ۲۰۱۸ اصلاح کرد .

استان پرنس ادوارد نامزدهایی که در باطن مخزن اکسپرس اینتری دولت فدارل بوده و توصیه شغلی در استان ندارند رامی پذیرد . با این حال، اشخاصی که سوابق فعالیت و معاش در این استان دارا‌هستند در اولویت قرار دارا‌هستند .


برچسب: مهاجرت به کانادا، مهاجرت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۶:۰۱ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)