تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

راهکارهایی برای افزایش رضایتمندی مدیران رستوران

طی ده سال گذشته صنعت رستوران داری تغییرات فراوانی را پشت راز گذاشته میباشد و با سرعت متعددی در اکنون ترقی میباشد . ((انجمن ملی رستوران داری آمریکا)) بر پایه پایانی پیش بینی های خویش می گوید که در وضعیت کنونی به طور میانگین هر ماه 550 رستوران تازه در ایالات متحده تاسیس می شود . این نشان می دهد که تا چه مقدار در قضیه رستوران داری تقاضا وجود دارااست .

در چنین شرایطی که رقابت بسیار زیاد میباشد به نظر شما برگ پیروز برد یک رستوران چه چیزی خواهد بود؟ در برد یک رستوران عامل ها متعددی تعیین کننده می‌باشد اما در این مطلب می خوا هیم در قضیه یک عدد از حیاتی ترین این مورد ها حرف کنیم ؛ گزینش مدیر رستوران . مدیریت رستوران شخصی هست که بیشترین وظیفه‌های را در رستوران بر عهده داراست و می تواند در این بازار نا مرتب و رو به پرورش رستورانی کلید پیروزی رستوران باشد و یا این که چه بسا رستوران را به سمت ورشکستگی بکشاند .
ولی این اتفاق چطور حاصل می شود؟

راه اندازی فست فود
آمارهایی
در مسئله راندمان مدیران رستورانمدیر رستوران | سپیدز بعضا صاحبان رستوران خودشان مدیر رستوران را برعهده می گیرند و بعضا دیگر یک مدیریت رستوران کارشناس استخدام می نمایند . در این شرایط نگهداری مدیریت رستوران برای زمان طولانی و اطمینان از حضور او برای سال های پیش رو فعالیت دشواری هست و به یکی از مطرح ترین خلل ها صنعت رستوران داری تبدیل شده است .

بر مبنا مطالعه جدید فیس گرفته بوسیله راءس TDn2K ، راندمان یک مدیر رستوران به رابطه وی با مالک رستوران بستگی دارااست و این مساله تاثیرات فراوانی را برجا می گذارد . در شرای شما به عنوان صاحب و مالک رستوران با مدیر خود به نقص‌ خورده اید و نمی توانید آن را حل نمایید بایستی بدانید که پیدا کردن مدیریت رستوران جدید، استخدام و آموزش وی می تواند میلیون ها تومان برای رستوران شما هزینه به دنبال داشته باشد .

با
این توضیحات به لحاظ شما چه دلیلی سبب ساز می شود که مدیریت رستوران تصمیم بگیرد رستورانی که در آن مشغول میباشد را کنار گذاشتن کند و در عوض یک رستوران دیگر را انتخاب کند؟


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۳:۰۹ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)