تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

آشنایی با آداب استفاده از آب پنیر

آب پنیر، یک عدد از تولید ها پنیر‌سازی می باشد . بعضی از افراد از آب پنیر به تیتر منشا پروتئین و مکمل استعمال می نمایند .
پنیرها 2 جورند؛ آب‌نمکی و غیر آب‌نمکی .

* در زمینه پنیرهای آب‌نمکی می‌توان بیان کرد که پس از مایه زدن شیر، لخته شدن، آب‌گیری و قالب‌گیری آن، پنیر به دست آمده را برای طی کردن فرایند رسیدن، داخل مخلوطی از آب و نمک می‌گذارند و آن را در همان ترکیب نیز مراقبت می کنند .

بدین ترتیب آب جانور در بعضی از بسته‌بندی‌های پنیر، آب‌نمک می‌باشد . این آب قابل میل کردن نمی‌باشد و شما می توانید آن‌گاه از باز کردن بسته‌بندی پنیرها، آن را دور بریزید . در واقع، آب‌نمک پنیرها حاوی مواد مغذی نیستند و بها تغذیه‌ای ندارند .

* پنیرهای کم آب یا این که غیر آب‌نمکی، پروسه وصال خود را خارج از ادغام آب و نمک طی میکنند . یعنی آن‌گاه از مایه زدن شیر، لخته شدن، آب‌گیری و قالب‌گیری آن، قالب‌ها را برای مدتی داخل انبار یا سردخانه‌ای نگهداری می کنند تا محصول آخری به خیر برسد . در نهایت نیز این‌گونه پنیرها را به صورت کم آب بسته‌بندی می‌کنند و از آب و نمک اضافی برای بسته‌بندی کردن آن‌ها یاری نمی‌گیرند .

معمولاً پنیرهای سنتی اهل ایران مانند پنیر لیقوان یا پنیر سفید از گروه پنیرهای آب‌نمکی هستند، البته پنیرهای خارجی که مصرف آنها در کشور ایران نیز کمتر می باشد از پنیرهای خشک هستند . تفاوت این 2 جور پنیر در شکل تولید آن‌هاست و نمی‌توان مصرف نوعی از آنها را صددرصد بر دیگری ارجح دانست .

گاهی بعضی از افراد گمان می‌نمایند که به دور ریختن آب پنیر منجر فساد زودتر آن خواهند شد . این باور، اعتقادوباور غلطی میباشد . معمولاً بسته‌بندی پنیرها به گونه‌ای است که حداکثر ظرف بازه زمانی 1هفته به وسیله اعضای خانواده مصرف میگردند .

در شرای قرار باشد ما پنیر را پس از گشوده کردن بسته‌بندی آن برای مقطع طولانی مراقبت کنیم، چه آن را درون آب‌نمک بگذاریم و چه نگذاریم، با فساد، کپک‌زدگی و پرورش قارچ‌ها در تراز پنیر مواجه خواهیم شد . این فرمان به استدلال بیرون شدن پنیر از وضعیت استریل با گشوده شدن بسته‌بندی آن و ورود میکروارگانیسم‌های مختلفی نظیر کپک‌ها و قارچ‌ها به درون پنیر اتفاق می‌ افتد .

آب
پنیر بخورید تا بدنتان عضلانی شود
بررسی‌های پزشکان و متخصص ها تغذیه نشان داده، مصرف پروتئین آب پنیر، قدرت، اندازه و عده عضلانی بدن را ارتقا می‌دهد .

آب پنیر، یک عدد از تولیدها پنیر سازی می‌باشد . این با آب نمکی که پنیر در آن مراقبت میگردد مختلف است . بعضا از اشخاص از آب پنیر به عنوان مبداء پروتئین و تکمیل کننده استفاده مینمایند .

پودر پروتئین آب پنیر، در در بین ورزشکاران رشته‌های قدرتی علاقه مندان بی‌شماری دارااست . این پروتئین سرشار از مواد مغذی و اسیدهای آمینه می‌باشد . البته برخی از اشخاص به عامل حساسیتی که دارند، نمی‌توانند تخم‌مرغ، سویا و پروتئین آب پنیر بخورند .

راه اندازی فست فود

اندازه
مصرف پروتئین آب پنیر
دوز استانداری برای مصرف پروتئین آب پنیر گزینش نشده است . برای تعیین دوز مناسب مصرف می بایست با دکتر مشورت کردن کرد .

مواد
غذایی دربردارنده پروتئین آب پنیر
شیر و پنیر دربردارنده پروتئین آب پنیر می باشند .

عارضه ها
جانبی
مصرف دوز بالای پروتئین آب پنیر باعث بروز موقعیت تهوع، ارتقاء حرکات روده، سردرد، تشنگی و نفخ می شود .

خطرات

بیماران کلیوی و کسانی که به شیر آلرژی دارند، باید از مصرف پروتئین آب پنیر اجتناب نمایند .

واکنش‌ها

مصرف نیز برهه زمانی پروتئین آب پنیر و آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای درمان پارکینسون و پوکی استخوان خطرناک است .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۰:۳۱ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)