تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

پرینس ادوارد یکی‌ از استانهای خوش آب و هوای کانادا

پرینس ادوارد یکی‌ از استانهای خوش آب و هوای کانادا است که در جنوب شرق این کشور قرار داراست . این استان نیز به مثل بقیه استانهای کانادا، برنامه ایجاد اشتغال منحصر به فرد خودش را دارا است .

مهاجرت به کانادا

مجموعه
ضریب نفوذ تجاری جزیره پرنس ادوارد گروه ضریب نفوذ تجاری، مختص مدیران کسب و عمل و متقاضیان ایجاد اشتغال می‌باشد که دارای بینش، مهارت های توانمند در رهبری و عزم راسخ می باشند .
این گروه مهاجرتی از سه برنامه ی ذیل تشکیل گردیده است که هر یک از آن ها مجموعه حالت خاص خویش را دارند: طرح
مالکیت 100% طرح
مالکیت جزئی طرح
مجوز کاری سیستم
اظهار رغبت برای مسافرت (EOI) برنامه ی استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) یک سیستم اظهار تمایل معرفی کرده هست که متقاضی ها علاقمند می بایست برای هر یک ازبرنامه های مهاجرتی یک پروفایل EOI ایجاد نمایند . سپس، پروفایل تولید شده وارد خزانه اطلاعاتی EOI می شود که به مقطع 6 ماه اعتبار خواهد داشت . قبل از ارائه ی EOI برای طبقه ی ضریب نفوذ تجاری PEI، معیارهای واجد موقعیت بودن را نظارت نمایید . لطفا توجه داشته باشید که EOI ، یک درخواست نمی باشد . بلکه نشان می دهد که یک داوطلب بالقوه، علاقمند به شرکت در مجموعه ضریب نفوذ تجاری PEI PNP می باشد .
سیستم امتیاز دهی EOI، 6 فاکتور انتخاب دارد که بر شالوده آنان تا سقف 200 امتیاز به داوطلبین تخصیص داده می شود . در صورتی که یکی از متقاضیان آینده، در هر دو گویش قانونی کانادا، دارنده مهارت باشد، 10 امتیاز اکثر به وی تعلق خواهد گرفت .
فاکتورهای
انتخاب امتیازات سن 20
زبان 40
تحصیلات 20
مالکیت
کسب و فعالیت یا این که داشتن سابقه ی مدیریت ارشد 50 تایید
شدن در جامعه 50 سازگاری 35
مجموع
امتیازات 200 طرح
مالکیت 100% سرمایه گذارنی که با سرمایه گذاری و مدیریت فعال یک کسب و کار، مالکیت بی نقص یک عدد از کسب و کارهای PEI را در اختیار می گیرند، واجد شرایط این طرح می باشند .
دست‌کم
موقعیت لازم برای
واجد وضعیت شدن در برنامه ی مالکیت 100%، درخواست کننده باید: فی مابین 21 تا 59 سال داشته باشد .
دارنده دست کم میزان دارایی خالص 600 هزار دلار باشد که از راه های رسمی بدست آمده باشد .
دارنده دستکم تحصیلات در تراز متوسطه باشد .
دارای مهارت های مدیریتی قابل انتقال و سابقه ی اشتغال پیشین باشد .
دارنده دست‌کم مهارت گویش در سطح CLB 4 یا این که متساوی آن باشد .
یک طرح کسب و عمل دقیق برای مالکیت 100% کسب و کار ارائه نماید .
کسب و عمل را از خود PEI به صورت فعال و همیشگی مدیر کند .
یک توافقنامه ی امانی برای یک سپرده گذاری دستکم به مبلغ 200 هزار دلار کانادا را امضا نماید، با جزیره ی پرنس ادوارد امضا نماید و تا وقتی که موقعیت و بندهای توافقنامه برآورده شوند، این مبلغ نزد استان نگه داشته خواهد شد .
دست کم 150,000 دلار در یک عدد از کسب و کارهای تازه یا این که موجود ذیل مالکیت و رئیس PEI سرمایه گذاری کند .
توافقنامه
ی امانی در توافقنامه ی امانی، شرایطی که درخواست کننده باید برای بازپرداخت 200 هزار دلاری که پرداخت شده، برآورده نماید، ذکر گردیده میباشد . این توافقنامه و شرایطش منحصربه‌فرد به درخواست کننده بوده و مبتنی بر هدف ها وی در طرح کسب و فعالیت می باشد .
سپرده به اداره ی مهاجرت تحویل داده شده و آن‌گاه به IIDI پرداخت می شود و تا هنگامی که موقعیت برآورده شود، به چهره سپرده نگهداری می شود . سپرده، سوای بهره و بر پایه جدول زمانی پایین به متقاضی بازگردانده می شود: 25 هزار دلار آن گاه از 6 ماه اقامت در PEI بازپرداخت خواهد، 25 هزار دلار دیگر یک سال سپس از اقامت و باقی 150 هزار دلار سپس از برآورده کردن تمامی وضعیت توافقنامه ی امانی اعاده خواهد شد .
توافقنامه
ی خرید و فروش در شرای متقاضی به جای این که کسب و عمل جدیدی رویکرد اندازی نماید، یکی از کسب و کارهای موجود در PEI را به صورت 100% خریداری نماید، بایستی یک توافقنامه ی خرید و فروش ارائه نماید که جزئیات سرمایه گذاری پیشنهادی را ارائه نماید .
در این توافقنامه باید اطلاعات زیر در بر گرفته شوند: تاییدیه این که کسب و عمل خریداری شده، عمدتا به قصد دستیابی به درآمدهای سرمایه گذاری همانند بهره، فیض سهام یا فیض سرمایه منش اندازی نشده است .
بها
خرید کسب و کار تعداد،
گونه و وضعیت سهام خریداری گردیده (در فیس وجود) تاییدیه این که سرمایه گذاری مشتمل بر یک مورد ی بازپرداخت نباشد .
تاییدیه این‌که درخواست کننده در هم اکنون حاضر یا در آینده، کسب و عمل را به رخ مستمر و فعال از باطن خویش PEI رئیس خواهد رد .
جدول
وقتی برای خرید کسب و کار تاییدیه این‌که بها خرید برای کل کسب و فعالیت نه قسمتی از آن، باشد .
جزئیات
بی نقص عمل ها و منافع کسب و عمل


برچسب: مهاجرت به کانادا، مهاجرت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۷:۳۶ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)