تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

کاهش ۱۰ درصدی هزینه تحصیلات دانشگاهی

کاهش
۱۰ درصدی هزینه تحصیلات دانشگاهی در انتاریو دولت انتاریو در نظر دارد در سال ۲۰۱۹ هزینه علم آموزی در دانش گاه را تا ۱۰% کاهش دهد .
به نقل از Canadian Press، دولت انتاریو پنجشنبه این هفته اعلامیه قانونی را منتشر خواهد کرد . این چارچوب تازه در سال تحصیلی ۲۰-۲۰۱۹ اجرا می شود، و برای سال ۲۱-۲۰۲۰ هم تغییری نخواهد کرد . در این چارچوب نو دانشجویان زمان کارشناسی هنر و علم ها به طور میانگین ۶۶۰,۰۰۰ دلار و دانشجو ها دانش گاه هم ۳۴۰,۰۰۰ دلار صرفه جویی خواهند کرد .

مهاجرت به کانادا

دانشجویان خارجی مشمول این طرح نمی شوند . موسسه ها آموزشی هم هیچ محدودیتی برای افزایش هزینه های تحصیلی نداشته و می توانند هزینه ها را چه بسا تا ۲۰% ارتقا دهند .

چارچوب شهریه جاری در سال ۲۰۱۳ ثبت شد و موسسات آموزشی اذن داشتند هرسال نهایتا ۳% بر مبلغ شهریه بیفزایند . دولت قصد دارد بر همه کالج ها و کالج ها نظارت داشته باشد تا این طرح را به اجرا درآورند .

گرچه، تاثیرات این کاهش شهریه بر دیگر بخش های آموزشی نامفهوم هست . حدود ۵۰% فیض دانشکده ها از شهریه ها تامین می شود، و در رخ کاهش شهریه ها، احتمالا در نواحی دیگر مثل کتاب ها و هزینه خوابگاه شاهد افزیش خوا هیم بود تا این کسری جبران گردد .

طبق اعلام مرکز آمار کانادا، هزینه تحصیل در انتاریو در سال تحصیلی ۱۹-۲۰۱۸، با توجه به رشته فرد فی مابین ۷,۰۰۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار بوده می باشد .

ساسکاچوان
دعوت طومار های تازه برای سیستم شغل ها زمینه نیازش ارسال خواهد کرد ساسکاچوان ۵۶۹ دعوت نامه اقامت دائم در اکسپرس اینتری سال ۲۰۱۹ ارسال کرده میباشد .
۳۶۲ دعوتنامه به درخواست کنندگان (Saskatchewan Immigrant Nominee Program (SINP رسید، این سیستم زیرمجموعه ای از اکسپرس اینتری هست .

متقاضیان اکسپرس اینتری که از سمت یک حوزه‌ انتخاب می شوند ۶۰۰ امتیاز مازاد دریافت میکنند که ارسال دعوت نامه اقامت دایم برای آن ها را تضمین می کند .

کاندیداهای اکسپرس اینتری می بایست در دربین بضاعت هایشان تجربه عمل در یک عدد از شغل ها مسئله نیاز در ساسکاچوان را داشته باشند .

ساسکاچوان همینطور ۲۳۴ دعوتنامه را به کاندیداهای شغل های مورد نیاز اختصاص داده می‌باشد . این بخش به اکسپرس اینتری مربوط نیست و افراد خارجی که بضاعت اضطراری را داشته باشند می توانند در آن شرکت کنند .

داشتن یک توصیه شغلی برای تصویب اسم در اکسپرس اینتری یا زیردسته شغل های قضیه نیاز لازم نیست .

فرآیند تعیین برای اکسپرس اینتری و In-Demand Occupation بر پایه ابراز عشق مندی (Expression of Interest(EOI هست .

علاقه مندان به هجرت می بایست در ابتدا یک پروفایل EOI ساخت کنند اطلاعات لازم راجع به تحصیلات، تجربه کاری، اندازه مهارت در انگلیسی یا این که فرانسه و دیگر فاکتورها را معین نمایند .

پروفایل های امتیاز را دریافت می نمایند و افرادی که امتیازی بالا دارند در لیست افراد واجد شرایط قرار می‌گیرند .


برچسب: مهاجرت به کانادا، مهاجرت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۷:۲۳ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)