تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود .

تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود

سوپ جو را در مایکروفر بپزید!

سوپ جو سفید پیش غذای خوشمزه ای میباشد که به راحتی می توانید آن را با استعمال از مایکروفر تنظیم نمائید و لذت ببرید .


سوپ
جو را در مایکروفر بپزید! - آکاایران:
سوپ جو را در مایکروفر بپزید!

راه اندازی فست فود

مواد
نخستین سوپ جو سفید در مایکروویو :

جو پرک 100 گرم
هویج سه عدد
آب مرغ دو پیمانه
نمک و فلفل به میزان لازم
جعفری خرد گردیده سه قاشق غذاخوری
خامه 50 گرم
آب دو لیوان
مواد
اضطراری برای سس سپید :

شیر یک پیمانه
کره 50 گرم
آرد دو قاشق مرباخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
نحوه
تهیه سوپ جو سفید :
1 . برای تنظیم سس آغاز کره را با قدرت 100 درصد (معادل 900 وات) یک تا یک و نیم دقیقه در مایکروویو می گذاریم و آرد را به آن بیش تر می کنیم تا به طور کامل آرد در کره حل شود .

2 . بعد از آن شیر، نمک و فلفل را کم کم داخل آن ریخته و نیز می زنیم و مجددا ظرف فاقد در را به زمان دو تا چهار دقیقه با توان 60 درصد در دستگاه می گذاریم تا سس فراهم شود .

3 . برای تهیه سوپ، هویج رنده گردیده را با نصف لیوان آب در ظرف قابل قبولی ریخته و ظرف را با در بسته به مدت پنج الی شش دقیقه با قدرت 100 درصد در مایکروویو می گذاریم آنگاه آب، آب مرغ و جو پرک را به هویج بیشتر کرده و ظرف را با در بسته به بازه زمانی 20 تا 25 دقیقه با توان 100 درصد در مایکروویو قرار می دهیم .

4 . سس سفید مهیا را به سوپ افزوده و مجددا ظرف را فاقد در به مقطع پنج الی شش دقیقه با قدرت 60 درصد در دستگاه نهاده و بعد از آن از آن خامه، جعفری، نمک و فلفل را به سوپ اضافه می کنیم .

نکتـه: در فیس دلخواه می توانید 100 گرم قارچ را خرد کرده و در کره تفت دهید و بعد از آن به سوپ بیش تر کنید .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۹:۵۱ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

راهکارهایی برای افزایش رضایتمندی مدیران رستوران

طی ده سال گذشته صنعت رستوران داری تغییرات فراوانی را پشت راز گذاشته میباشد و با سرعت متعددی در اکنون ترقی میباشد . ((انجمن ملی رستوران داری آمریکا)) بر پایه پایانی پیش بینی های خویش می گوید که در وضعیت کنونی به طور میانگین هر ماه 550 رستوران تازه در ایالات متحده تاسیس می شود . این نشان می دهد که تا چه مقدار در قضیه رستوران داری تقاضا وجود دارااست .

در چنین شرایطی که رقابت بسیار زیاد میباشد به نظر شما برگ پیروز برد یک رستوران چه چیزی خواهد بود؟ در برد یک رستوران عامل ها متعددی تعیین کننده می‌باشد اما در این مطلب می خوا هیم در قضیه یک عدد از حیاتی ترین این مورد ها حرف کنیم ؛ گزینش مدیر رستوران . مدیریت رستوران شخصی هست که بیشترین وظیفه‌های را در رستوران بر عهده داراست و می تواند در این بازار نا مرتب و رو به پرورش رستورانی کلید پیروزی رستوران باشد و یا این که چه بسا رستوران را به سمت ورشکستگی بکشاند .
ولی این اتفاق چطور حاصل می شود؟

راه اندازی فست فود
آمارهایی
در مسئله راندمان مدیران رستورانمدیر رستوران | سپیدز بعضا صاحبان رستوران خودشان مدیر رستوران را برعهده می گیرند و بعضا دیگر یک مدیریت رستوران کارشناس استخدام می نمایند . در این شرایط نگهداری مدیریت رستوران برای زمان طولانی و اطمینان از حضور او برای سال های پیش رو فعالیت دشواری هست و به یکی از مطرح ترین خلل ها صنعت رستوران داری تبدیل شده است .

بر مبنا مطالعه جدید فیس گرفته بوسیله راءس TDn2K ، راندمان یک مدیر رستوران به رابطه وی با مالک رستوران بستگی دارااست و این مساله تاثیرات فراوانی را برجا می گذارد . در شرای شما به عنوان صاحب و مالک رستوران با مدیر خود به نقص‌ خورده اید و نمی توانید آن را حل نمایید بایستی بدانید که پیدا کردن مدیریت رستوران جدید، استخدام و آموزش وی می تواند میلیون ها تومان برای رستوران شما هزینه به دنبال داشته باشد .

با
این توضیحات به لحاظ شما چه دلیلی سبب ساز می شود که مدیریت رستوران تصمیم بگیرد رستورانی که در آن مشغول میباشد را کنار گذاشتن کند و در عوض یک رستوران دیگر را انتخاب کند؟


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۳:۰۹ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

طرز تهیه 14 غذای حاضری و سریع برای شما در خانه


امر
پخت غذاهای حاضری اسپاگتی

امر
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
این غذای کلاسیک ایتالیایی به راحتی درست شده و اشخاص خانواده را تماما سیر می کند . می توانید از پاستای گندم و یا این که به عنوان غذای فاقد گلوتن از پاستای نشاسته به کار گیری فرمائید . پخت ورمیشل تنها 3 دقیقه طول می کشد و مدل گندم آن حدود 6 دقیقه . اسپاگتی های حرفه ای هم تنها در چند دقیقه پخته می شوند .

اسپاگتی
و پنیر
امر
پخت غذاهای حاضری و آسان که عاشقشان هستید!
پاستا و پنیر غذای موضوع علاقه بچه ها و بزرگترهاست . برای تنوع عمده می توانید از پنیر موتزارلا بجای پنیر چدار به کار گیری کنید . مقداری بروکلی هم بیشتر فرمایید تا از صیفیجات هم استعمال کرده باشید . پخت این غذا تنها 20 دقیقه به طول می انجامد .

همبرگر

فرمان
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
همگی همبرگر را دوست دارند . همبرگر را با پنیر بپوشانید و با کاهو و گوجه فرنگی پیرایش نمائید . زمان پخت یک همبرگر به طور متوسط 4 دقیقه خواهد بود می توانید در صورت لزوم 1 دقیقه دیگر نیز به آن بیش تر کنید . حواستان به مقطع باشد چون زمانی که یک همبرگر ناپخته را دوباره سرخ می نمایید همبرگر پخته خشک خواهد بود .

تاکو

امر
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
در میان نان های تاکو از مرغ، گوشت گاو و یا میگو به کارگیری فرمائید و روی آن ها را با سبزیجات و پنیر به عنوان یک وعده غذایی خوشمزه مکزیکی بپوشانید . فقط چیزی که با وجود نان ذرت مکزیکی می بایست بپزید گوشت هست که سرخ کردن آن کمتر از 10 دقیقه طول می کشد . در حالتی که از گوشت چرخ کرده به کار گیری می نمایید در حالیکه آن را سرخ می نمایید با یک کاردک آن را قطع قطع فرمائید و به نان های ذرت مکزیکی خود بمالید آن‌گاه کاهو، گوجه خارجی و پنیر بیش تر نمایید و در رخ تمایل سس بریزید .

راه اندازی فست فود

سالاد
سرآشپز
دستور
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
یه خرده گوشت سرد با پنیر یخ زده بردارید، مقداری تخم مرغ نیمرو نمائید و سالادی صحیح فرمائید که همه خانواده دوست داشته باشند . سالاد سرآشپز معمولا با ژامبون، بوقلمون، مرغ، گوشت گاو کباب گردیده یا این که هر ترکیب دیگری صحیح می شود . خیار، گوجه خارجی و کاهو هم از مواد حساس این سالاد می باشند .

استیر
فرای
امر
پخت غذاهای حاضری و آسان که عاشقشان هستید!
گوشت و صیفی جات دلخواه خود را ادغام کرده و در ماهی تابه با حرارت بالا سرخ فرمایید این عمل 3 تا 6 دقیقه اکثر طول نمی کشد .

کباب
مرغ با سیب زمینی پخته و ذرت
امر
پخت غذاهای حاضری و سهل و آسان که عاشقشان هستید!
قبلی از گریل کردن با خواباندن سینه مرغ کبابی در سس باربکیو مقداری به آن بو و طعم بدهید . با چنگال در سیب زمینی ها تعدادی رخنه‌ ساخت نمایید و آنگاه در مایکروویو قرار دهید . سینه مرغ را به چهره پروانه ای برش دهید تا سرعت سرخ شدن بالا رود . مدت پخت این طعام 20 دقیقه می باشد .

فاجیتا

دستور
پخت غذاهای حاضری و آسان که عاشقشان هستید!
به گوشت و سبزیجات خود چاشنی بزنید و غذایی درست نمائید که خانواده تان به زودی آن را فراموش نکند . بسته به نوع گوشتی که گزینش می کنید، پخت مواد نخستین شما بایستی حدود 10 دقیقه ارتفاع بکشد .

پنیر
سرخ شده
دستور
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
بچه ها شیفته ساندویچ های پنیر سرخ شده هستند . یه خرده گوجه فرنگی، قارچ، آووکادو، پنیر موتزارلا یا این که چدار طولانی تر نمائید و مقدار اندکی کره یا این که مارگرین روی نان بمالید و هر طرف را به مدت 1 دقیقه سرخ کنید .

سوپ
مرغ رشته فرنگی
دستور
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
مرغ را با مقداری حبوبات، صیفیجات و حرفه خارجی در قابلمه بیاندازید و حرارت را روی ناچیز تهیه و تنظیم فرمائید زمانی از محل کار به خانه بر می گردید طعام مهیا می‌باشد .

شیش
کباب
دستور
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
سیخ کباب را به بازه زمانی 20 دقیقه در آب بخیسانید پیشین از مهیا کردن گوشت و سبزیجات . شایسته ترین رویه کباب کردن است که 10 دقیقه بیشتر ارتفاع نمی کشد . این غذای خوشمزه با برنج بی نقص می شود .

عمده
بخوانید: یک غذای خوشمزه و فوری برای میهمانان سرزده!
فلفل
دلمه ای شکم پر
دستور
پخت غذاهای حاضری و آسوده که عاشقشان هستید!
فلفل دلمه ای را با سبزیجات، گوشت چرخ کرده، سس گوجه فرنگی، برنج و پنیر پر فرمایید . در حالتی که می خواهید می توانید از گوجه فرنگی و پیاز خرد شده به کار گیری کنید . فلفل دلمه ای را به بازه زمانی 25 دقیقه و با حرارت 350 مرتبه فارنهایت در سس گوجه خارجی تفت دهید .

پیتزا

فرمان
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
خمیر مهیا پیتزا بخرید، سس گوجه فرنگی و روغن زیتون اضافه نمایید . اجازه دهید بچه ها منتخب از عمل را به عهده بگیرند . بسته به جور خمیر پخت پیتزا با حرارت 350 جایگاه فارنهایت 15 الی 20 دقیقه ارتفاع می کشد .

املت
و میوه
دستور
پخت غذاهای حاضری و سهل که عاشقشان هستید!
ناشتایی برای شام! هر کس می تواند تعیین کند که در املت خویش چه بریزد البته یک وعده غذایی برای تمام اشخاص خانواده تهی دست تمرین و تکرار می باشد پس ناامید نشوید . با سرخ کردن صیفی جات و گوشت استارت کنید، در رخ لزوم روغن بیشتری بیش تر نمایید و در تخم مرغ هم زده خود بریزید . هنگامی که تراز تخم مرغ استارت به حباب زدن و خشک شدن کرد آن را بر گردانید . چندین دقیقه آن طرف را نیز سرخ نمائید . پنیر بیشتر کرده و نیز بزنید .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۴:۰۰ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه‌ای نوعی فلفل از می‌باشد که به رنگهای قرمز، زرد، سبز و نارنجی رنگ یافت میشود . از ویژگیهای آن این میباشد که به تندی دیگر گونه‌های فلفل نمیباشد . فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین‌های مجموعه B مثل تیامین، ریبوفلاوین و B6 هست که ویتامین‌های موءثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند . فلفل دلمه‌ای همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می‌باشد و بیش از ۹۰ درصد آب دارااست و حاوی کالری کمی میباشد . همینطور این سبزی دربردارنده گلوسیدها به خصوص گلوکز و فروکتوز می باشد .

ویتامین C بسیار مفید و مفید هست و تأثیر ویتامین‌های A و E را بالا میبرد . این ویتامین برای ساخت سلول‌ها و بافت‌های بدن، بهبود جای آسیب و جذب آهن ضروری میباشد . ویتامین C به بهبود مرمت و تقویت جداره غشاء مخاطی امداد می نماید و دربردارنده اندازه زیادی املاح و مواد معدنی میباشد . این سبزی حاوی آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، فسفر، منیزیم و زینک می باشد . گوشت و پوست فلفل دلمه ای دربردارنده مقدار بالای ترکیبات آنتی اکسیدانی میباشد . همینطور پروتئین ها و لیپیدهای (چربی) مو جود در آن فراوان اندک میباشد .

راه اندازی فست فود

چشم ها بیش از بقیه بافت های تن از فلفل دلمه ای (مخصوصا نوع قرمزش) فیض می مارک . ماده ای در فلفل دلمه ای وجود دارد که اسم این ماده “بتاکاروتن“است . بتاکاروتن ، پیش ساز ویتامین A در بدن می باشد . مصرف منظم ویتامین A تا حد زیادی از بروز شبکه های اجتماعی کوری و آب مروارید نیز پیشگیری می نماید . به غیر از ویتامین A دو ماده دیگر هم در کاهش احتمال بروز آب مروارید دیده نقش دارا هستند که خوشبختانه هر دو به میزان زیادی در فلفل دلمه ای یافت می شوند . این دو ماده عبارت اند از: لوتئین و گزانتین .
فلفل دلمه‌ای داروی ضد سرطان است . از فلفل دلمه‌ای می توانایی در درمان سرطان و حتی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری استفاده کرد . تحقیقات نشان داده اند کپساسین جان دار در آن، به تیتر یک ترکیب ضد سمی کار کرده و مانع از عمل ترکیبات سرطان زا در بدن می شود و از تشکیل تومورهای بدخیم در تن دوری می نمایند .تناول کردن ۲۰ گرم فلفل دلمه‌ای، درست ۳۰ دقیقه گذشته از میل کردن یک عدد آسپیرین، از اثرات مخرب این دارو بر بافت معده و دوازدهه، در اثر مصرف طولانی دوران آن پرهیز می نماید .

*برگرفته
از دایرة المعارف پزشک معالج خانواده ترجمه و نگارش مهرداد پارسا؛ با مقدمه محمود نجم آبادی خاصیت
فلفل دلمه ای کاهش
وزن خانواده‌ی فلفل‌ها چه شیرین و چه تند به لاغری یاری می نمایند . در این در میان فلفل دلمه‌ای هم به آب شدن چربی‌ها کمک می رساند .

بیماری
های قلبی فیبر موجود در فلفل دلمه‌ای می تواند کلسترول را که ادله دیگری برای ابتلا به یورش قلبی و سکته است،کاهش دهد .

ضد
سرطان در شرای می خواهید خود را از ابتلا به سرطان سینه دور کنید از مصرف فلفل دلمه ای غافل نشوید چون کاروتنوئیدهای موجود درآ ن عمل استروژن‌ها را متوقف می کنند .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۷:۲۰ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

شستن قارچ ها

یکی از مهم ترین نکات بهداشتی هنگام مصرف قارچ‌ها شست‌ و شوی صحیح آنهاست، اما تا هنگامی که قصد استعمال از قارچ‌ها را ندارید، آن‌ها را نشویید . هنگام شست‌ و شو آن‌ها را به اکنون خودشان در آب رها نکنید چون قارچ‌ها آب را جذب می‌کنند و هنگام پخت و پز آب غذای‌تان بیشتر می شود . هنگام شست و شو کلاهک را با فشار نشویید و آن را به آرامی تمیز فرمایید . حتی می توانید با میزان یه خرده آب گرد و غبار آن را بگیرید و آنگاه با امداد پارچه حوله‌ای ذرات سیاه روی قارچ را تمیز و در نهایت به آرامی و در برهه زمانی کوتاهی آبکشی کنید . پوست گرفتن قارچ هنگام شست‌وشو نیز توصیه نمی شود .

راه اندازی فست فود

سالم‌ترین
منش پخت
یادتان باشد که نباید قارچ‌ها را بسیار بپزید زیرا چکیده از ارزش‌های غذایی‌شان را از دست می دهند . شایسته ترین رویکرد این است که آن‌ها را با اندازه مقداری روغن یا این که کره به زمان سه دقیقه در ماهیتابه تفت دهید، ولی از قارچ‌های جدید و عالی شسته شده نپخته هم میتوانید در مخلوط سالاد‌های متعدد استفاده کنید . قارچ‌های کبابی یا این که بخارپز گردیده نیز می‌توانند در کنار غذاهای دیگری مانند انواع کباب و سالاد مصرف شوند .

 

شایسته ترین خط مش پخت قارچ, راه و روش های پخت قارچ


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۳:۲۱ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

کوکتل مرغ خانگی یک فست فود خوشمزه برای کودکان شما

در‌صورتی‌که فرزندانتان شیدا فست فود میباشند و شما نمیخواهید آنها از فست فود مضاعف استعمال کنند پس خودتان دست بکار گردید و غذاهایی به شکل و شمایل و عطر و بوی غذاهای خارج آماده فرمایید تا هم آنان لذت ببرند و نیز شما خیالتان راحت‌تر باشد . در ادامه نحوه تهیه این طعام را به نقل از فودفا بخوانید .

تجهیزات فست فود

کوکتل
مرغ خانگی یک فست فود خوشمزه برای کودک ها شما
مواد
ضروری برای کوکتل مرغ خانگی نیم
کیلو سینه مرغ
۱
قاشق غذاخوری گشنیز ساطوری شده
۱
قاشق چای‌خوری سیر رنده شده
۱
قاشق چای‌خوری زنجبیل رنده شده
۱
عدد پیاز خرد شده
۳/۴
قاشق چای‌خوری هل آسیاب شده
۱
قاشق غذاخوری شنبلیله ساطوری
۱/۴
قاشق چای خوری پودر گردو
۱/۲
قاشق چای‌خوری پودر چیلی
۲
قاشق غذاخوری کره
یک
و ۱/۲ قاشق چای‌خوری زیره سبز آسیاب شده
۱
فنجان آرد نخودچی
شیوه
تهیه کوکتل مرغ خانگی ابتدا سینه مرغ را چرخ میکنیم و داخل یک کاسه بلندمرتبه می‌ریزیم سپس همگی مواد را مطابق عکس باطن کاسه می‌ریزیم و با دست خوب ورز میدهیم تا مواد کاملا به خورد نیز بروند . آن گاه با دستت آن ها را به شکل کوکتل در میاوریم .

 


فویل‌ها را به تکه‌های کوچک می بریم و کوکتل ها را داخل آن می گذاریم و فویل را دو آن سفت شکلات پیچ میکنیم .


یک ظرف آب جوش می آوریم سپس کوکتل‌ها را داخل آب خوش می‌اندازیم و می گذاریم ۶-۷ دقیقه باطن آن بماند .

 


آن‌گاه کوکتل‌ها را بیرون می‌آوریم و آنگاه از این‌که سرد شدند از فویل‌ها قطع می کنیم باطن تابه که کره آب کرده‌ایم با حرارت اندک سرخ می‌کنیم تا مغز پخت شود و دور تا بدور آنرا طلایی می‌کنیم .
نوش جان و لذت ببرید!


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۵:۵۵ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

سالاد ماکارونی کلاسیک با سبزیجات رنگارنگ و سس رژیمی

سالاد پاستا یکی از سالادهای موضوع علاقه و دوستداشتنی بیشتر افراد به خصوص خردسال ها می باشد . ماکارونی به تنهایی یک ظواهر ساده و عادی دارااست البته زمانی با صیفی جات رنگی ترکیب می‌گردد یک سالاد زیبای خوش رنگ و ظواهر را به ما می دهد که هر کسی دوست دارد آن را میل نماید . شما می توانید در سالاد ماکارونی‌تان هر چه می خواهید بریزید البته مدام یک اساس نیز برای کار وجود دارااست . ما معمولا تعدادی دسته صیفیجات رنگی مواد پروتئینی و سس را به پاستا طولانی تر می کنیم تا سالاد ماکارونی درست شود .

راه اندازی فست فود

برای صیفیجات دست شما باز است و می‌توانید هر چه میخواهید در آن بریزید اما باید طوری باشند که رنگ آنها بر دیگری غلبه نکند مثلا چیزی نظیر لبو را باید به طور کامل آبگیری کرد و در آخر به سایر مواد افزود و یا کلم بنفش که گشوده هم به مواد رنگ میدهد .

برای ارتقاء غنای پروتئینی سالاد معمولا میتوانید از کنسرو ماهی یا این که ماهی تن بخارپز خانگی، مرغ پخته و تخم مرغ به کار گیری نمایید . از آنجایی که ما به دنبال سرعت در عمل برای درست کردن این سالاد بودیم از تخم مرغ آب پز به جای گوشتهای سفید به کارگیری کردیم .

عملکرد فرمائید خرد کردن قطعات سبزیجات به گونه‌ای باشد که تمامی مواد تاثیر یکسانی بر سالاد داشته باشند برای مثال هویج را درشت رنده فرمائید و سایر مواد را به چهره نگینی خرد کنید اما شما می‌توانید به این سالاد خیار چمبر هم طولانی تر نمایید که در این فیس درصورتی که نگینی یا این که حلقه‌ای باشد در هر دو چهره خوب میباشد .

سالاد
اسپاگتی چه گونه درست می‌شود؟ درست کردن این سالاد ماکارونی از کلیه راحت‌تر می‌باشد و جالبتر این میباشد که شما میتوانید جور خودتان را داشته باشید . اینجانب آن را سالمتر و رژیمی درست کردم یعنی نیمی سس مایونز و نیمی ماست یونانی به تیتر سس سالاد به کار گیری کردم .

شما می توانید از سبزیجات ترشی نیز به کار گیری نمایید مثل خیارشور و یا کلم شادی همچنین یکی از مورد ها موضوع علاقه من به کارگیری از ترشی گردید است که میتوانید قطعات آن را ریز کرده و در سالاد بریزید .

سالاد
پاستا شایسته ترین سالاد پاستاسالاد ماکارونی کلاسیک اینجانب شرط می‌بندم اکثر وقت ها شما پس از خواندن این فرمان اقدام به تنظیم آن خواهید کرد زیرا این دستور العمل خیلی ساده می‌باشد و مضاعف متنوع و با گزینه‌‌های انتخابی دوچندان قادر است سالاد دلخواه شما را با هر ترکیبی از مزه و رنگ که بخواهید به شما بدهد . بخصوص که در این روزهای گرم غذاهای سرد مانند سالاد ماکارونی اکثر باب طبع خواهد بود .

سالاد
ماکارونی کلاسیک مواد
لازم ۲۵۰
گرم پاستا خشک شکل دار
۱/۲
واحداندازه گیری سس مایونز (اگر رژیمی باشد خوب تر است)
۱/۲
واحداندازه گیری ماست یونانی ناچیز چرب یا سوای چربی
۱
و ۱/۲ قاشق غذاخوری سرکه سفید
۲
قاشق چایخوری سس خردل
۲
قاشق چایخوری عسل
نمک
و فلفل سیاه جدید آسیاب شده
۲
عدد تخم مرغ آب پز بخار پز یا عالی پخته شده، پوست کنده و نگینی شده
۱
واحد اندازه گیری فلفل دلمه‌ای قرمز‌رنگ خرد شده
۱
پیمانه هویچ درشت رنده شده
۳/۴
پیمانه کرفس خرد شده
۱/۴
واحد اندازه گیری پیاز قرمز رنگ نگینی شده
۱
قاشق غذاخوری جعفری نو ریز شده
شیوه
تهیه سالاد ماکارونی اسپاگتی را در آب نمک با دقت به امر نوشته گردیده روی پاکت بپزید (من ۱/۲ قاشق چایخوری نمک به آب بیشتر کردم) .
ماکارونی را آب کشی کرده مقداری آب سرد بریزید تا خنک شود . اجازه دهید آب آن بی نقص خالی شود .
در یک کاسه مخلوط متوسط مایونز، ماست یونانی، سرکه، خردل، عسل را ادغام کرده و برای طعم دار کردن نمک و فلفل نو آسیاب گردیده را به آن بیش تر کنید (در مقدمه ۱/۲ قاشق چایخوری نمک و ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل بریزید آن گاه آن گاه از این که مواد را به اسپاگتی بیشتر کردید نمک بیشتری به آن طولانی تر کنید) .
ماکارونی به طور کامل آب گرفته را در یک کاسه والا همراه با تخم مرغ، فلفل دلمه‌ای قرمز، هویج، کرفس و پیاز بیشتر فرمائید (اگر میخواهید سالاد شما رنگ بیشتری داشته باشد می توانید یه خرده از سبزیجات را کنار بگذارید و در پایان روی سالاد بریزید) .سالاد
ماکارونی سس سالاد را روی مواد توی کاسه بریزید، جعفری را اضافه فرمائید و ترکیب را بهم بزنید تا به فیس یکسان روی تمامی مواد را سس بپوشاند . آن را سرو کنید یا در فریزر به برهه زمانی ۱ روز نگه دارید .سالاد
اسپاگتی کلاسیک


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۸:۴۴ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

سالاد سبزیجات اورگانیک با سس آووکادو

هر فصل سالادهای منحصربه‌فرد خود را دارااست و بسته به آن رنگ‌، مزه و مواد غذایی موجود در سالاد هم تغییر و تحول مینماید . در بسیاری از کشورها مردم صرفا برای خوردن سالاد به رستوران میروند یا این که این‌که برای وعده غذایی روزانه خود سالاد درست مینمایند . در مجموع می‌توان اعلام کرد سالاد یکی از شایسته ترین ترکیبات غذایی موضوع اعتنا همگی مردمان عالم میباشد که در هر گوشه از کره خاکی به انواع متفاوت سرو می گردد و در این در میان برخی از انواع سالادها میباشند که در گستره جهانی آوازه زیاد دارا‌هستند و رستوران‌های مختلف آن را با دستورالعمل مشابه و یکسان آماده می‌نمایند .

راه اندازی فست فود

سرکه، سیر تفت داده شده، مرکبات، گونه های مغزها، کشمش بی‌دانه، سویا، زنجبیل، سیب‌زمینی و . . . از جمله موادی می باشند که در اکثر سالادها چشم می‌شوند و تزئین و شیوه سرو کردن آنان در مناطق جغرافیایی مختلف از جمله آسیا، ایالات متحده یا مدیترانه با نیز فرق می‌نماید .

در این مطلب می خواهیم شیوه فراهم کردن 7 سالادی که در سراسر جهان بیشترین آوازه را دارا هستند و به عبارت دیگر جزو معروف‌ترین سالادهای عالم محسوب میشوند را توضیح دهیم . پس اگر از عاشقان سینه چاک سالاد می‌باشید یا این که نظیر نگارننده در مواقع بیش تر وزن به سالاد رژیم درمانی علاقه دارید با ما هم پا باشید .

سالاد
صیفی جات اورگانیک با سس آووکادو

دستور تهیه و تنظیم این سالاد را از «مت گوردون» سرآشپز رستوران Urbane Solace سانتیاگو گرفتیم . با مواد زیر می‌توانید این سالاد را برای 12 نفر تهیه کنید .

مواد
لازم: روغن
سرخ‌کردنی به مقدار لازم سه
عدد آووکادو جدید هر کدام با وزن تقریبی 200 گرم، پوست کنده شده و خورد شده نمک
به اندازه لازم


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۷:۵۱ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)

آن چه باید در مورد مک دونالد بدانید

کمتر کسی پیدا می شود که فست فود دوست نداشته باشد، طعم بینظیر و خوشمزه فست فودها سبب ساز گردیده که علی رغم تمامی ضررهایی که دارد گشوده هم از محبوب ترین غذاهای جهان باشد . زمانی کلام از فست فود و همبرگر به در میان می آید خاطره بلندمرتبه ترین مغازه های زنجیره ای دنیا، مک دونالد می افتیم . روز جاری در این پست می خواهیم از حقیقت هایی جالب درباره رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد سخن کنیم، الی گشت را ملازمت کنید .

راه اندازی فست فود

رستوران‌های
زنجیره‌ای مک دونالد مطالب
مرتبط: پیتزا
خوری در ایتالیا
تناول کردن
این ۳ طعام را قبلی از سفر فراموش کنید! مک دونالد رستوران زنجیره ای فست فود و همبرگر آمریکایی می باشد . برادران ریچارد و موریس مک دونالد در سال ۱۹۴۰ این رستوران را در کالیفرنیا افتتاح کردند . در ابتدا در این رستوران تنها غذاهای کبابی و همبرگر درست می شد، برادران مک دونالد بعد از مدتی عمل کردن دراین رستوران به این نتیجه رسیدند که بیشتر درآمدشان از همبرگر می باشد . در ارتفاع سالیان این فروشگاه در نقاط گوناگون جهان شعبه زد و ساندویچ های خوشمزه و جدید را کردار کرد . مک دونالد در سال ۲۰۱۱ با سهامی به قیمت ۳۵,۵۹۳ میلیون دلار و ۶% پرورش نسبت به سال ۲۰۱۰ به ششمین برند تجاری برتر در جهان شد .

شعبه
های گوناگون مک دونالد روز جاری مک دونالد یک عدد از والا ترین رستوران های زنجیره ای جهان است و با بیش از ۳۵۰۰۰ شعبه در ۱۲۰ میهن گوناگون هر روز ۶۸ میلیون نفر مشتری داراست . مک دونالد در ابتدا فقط همبرگر، چیزبرگر، سیب زمنی سرخ کرده، انواع مرغ ها و … را می فروخت ولی با تغییر تحول ذائقه مشتریان به منوی خود انواع سالادها، ماهی ها، میوه ها، ساندویچ های لقمه ای و … را نیز اضافه کرد .

لوگوی این رستوران در سال ۱۹۶۱ ثبت شد، این لوگوی تجاری به شکل قوس های طلایی و به نوعی سمبل حرف ام بود . کارشناسان معتقدد صورت مختص و مخلوط رنگ های زردرنگ و قرمز‌رنگ در لوگوی این کمپانی یک عدد از عوارض جذب کودکن به این رستوران های مک دونالد می‌باشد . اولی رستوران زنجیره ای برادران مک دونالد در سال ۱۹۵۵ به کمک فردی به اسم ری کراک (Ray Kroc) افتتاح شد و ین نقطه شروعی بر افزایش شعبه های گوناگون این کمپانی در سراسر جهان بود .

تبارک
ترین فست فود دنیا این شرکت در نقاط متفاوت عالم ۱٫۵ میلیون کارمند دارد و با تبلیغات زیاد مدام کارایی می کند که مرتبه اول خویش در مواد غذایی را حفظ کند . مک دونالد همیشه برای ارتقاء مشتریان خویش ایده های خلاقانه و جالبی داشته هست به عنوان مثال در کنار رستوران های خود فضای بازی برای خردسال ها در نظر گرفته و دکور خود را مرتب تغییر تحول می دهد . به هر کدام از شهرهای دارای اسم و رسم عالم که سفر نمایید می توانید شعبه های مختلفی از این رستوران را پیدا نمائید و خودتان را به ناهار و شامی خوشمزه دعوت کنید، دکوراسیون بشاش و هیجان انگیز این رستوران ها مزه غذاهایش را برایتان لذت بخش تر می نماید .

فست
فود مک دونالد با وجود همگی پیروزی هایی که این کمپانی بدست آورده اما پس از آوازه فراوانی که در جهان پیدا کرد انتقادهای متعددی به آن وارد شد . یکی از این انتقادها مربوط به چاق کننده بودن غذاهای عرضه شده این رستوران است، منتقدان معتقدند که این شرکت یک عدد از عوارض شیوع چاقی در جهان هست .


برچسب: تجهیزات فست فود، راه اندازی فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۸:۱۲ توسط:alipour موضوع: نظرات (0)